VII Міжнародна науково-практична конференція «УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРНИМИ ПРОЕКТАМИ І КРЕАТИВНА ІНДУСТРІЯ» (13 березня 2020 року)

  • Друк

Violet and Peach Brushstroke Artists Influencer Facebook Cover

Кафедра культурології та філософської антропології факультету філософії та суспільствознавства Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова запрошує взяти участь у VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Управління культурними проектами і креативна індустрія», яка відбудеться 13 березня 2020 року у дистанційному форматі. За результатами конференції буде видано збірник конференції «Культурологічний альманах». Реєстрація учасників та прийом тез відбувається до 12 березня 2020 р.
 

Polski

VII Międzynarodowa naukowo-praktyczna konferencja

«ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI W BRANŻY KULTURY 

I KREATYWNA INDUSTRIA»

(Kijów, 13 marca 2020 roku)

Katedra Kulturologii i antropologii filozoficznej Wydziału Filozofii іNauk Społecznych Narodowego Uniwersytetu Pedagogicznego imienia M.P. Dragomanowa zaprasza do udziału w VII Międzynarodowej naukowo-praktycznej konferencji «Zarządzanie projektami i kreatywna industria», która odbędzie się w dniu 13 marca 2020roku w trybie zdalnego uczestnictwa.

Uczestnicy dostaną imienne certyfikaty.

ТЕМАТИЧНІ НАПРЯМИ КОНФЕРЕНЦІЇ

  • Концепція «креативне місто»
  • Інфраструктура креативного міста
  • Міські кластери
  • Публічний і творчий простір
  • Роль нових медіа в контексті креативної індустрії
  • Індустрія розваг і масових комунікацій
  • Потенціал культури як вираження нових тенденцій
  • Виробництво і споживання культурного контенту
  • Краудфандинг, фандрайзинг, краудсорсинґ в контексті креативної індустрії
  • Smart-суспільство
  • Глокалізація в умовах сучасних викликів
  • Кейси: міжнародний досвід
  • Перспективи івент-індустрії
  • Масові культурні тренди

Детальніше в інформаційному листі

Zakres tematyczny konferencji:

  • Koncepcja «kreatywne miasto»
  • Infrastruktura kreatywnego miasta
  • Klastry miejskie
  • Przestrzeń publiczna i twórcza
  • Rola nowych mediów w kontekście kreatywnej industrii
  • Industria rozrywek i komunikacji masowej 
  • Potencjał kultury jako wyrażenie nowych tendencji
  • Produkcja i konsumpcja kontenta kulturowego
  • Crowdfunding, fundraising, crowdsoursing w kontekście kreatywnej industrii
  • Masowe tendencje kulturowe
  • Smart-społeczeństwo 
  • Glokalizacja w warunkach współczesnych wezwań
  • Case`y: doświadczenie międzynarodowe
  • Perspektywy ewent-industrii

Więcej informacji