Х Міжнародна наукова конференція "Інноваційні технології в галузі культури" (15 листопада 2019 р.)
- Деталі
- Категорія: Конференції
- Опубліковано: Середа, 25 вересня 2019, 23:19
- Перегляди: 4137
Конференція відбудеться 15 листопада 2019 р. у дистанційній формі. Матеріали конференції будуть опубліковані в науковому виданні «Культурологічний альманах» – збірник наукових статей, який надсилається авторам і завантажується на сайті факультету http://filosof.npu.edu.ua/ua/vydannia. Учасники конференції також отримують іменні сертифікати.
Збірці присвоюється міжнародний книжковий номер ISBN. Обов’язкові примірники надсилаються до Книжкової палати України та провідних бібліотек країни. Книжка завантажується в репозитарій Наукової бібліотеки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.
Інформація про захід у ФБ: https://www.facebook.com/events/655106428345054/
Polski
X MIĘDZYNARODOWА KONFERENCJА NAUKOWА «TECHNOLOGIE INNOWACYJNE W BRANŻY KULTURY»
Konferencja odbędzie się w dniu 15 listopada 2019 r. w trybie zdalnym. Materiały konferencji zostaną wydrukowane w publikacji naukowej «Kulturologiczny almanach» – zbiór naukowych artykułów, wysyłany autorom oraz umieszczany na stronie internetowej http://filosof.npu.edu.ua/ua/vydannia.
Zbiór dostaje ISBN. Obowiązkowe egzemplarze są wysyłane do Izby Książkowej i głównych bibliotek.
Informacje o konferencji na Facebook https://www.facebook.com/events/655106428345054/
ТЕМАТИЧНІ НАПРЯМИ КОНФЕРЕНЦІЇ
- Демократизація культурного процесу і нові форми інтелектуальної праці
- Гуманітарні технології в соціально-економічному розвитку суспільства
- Культурні практики повсякденності і формування творчих індустрій
- Інформаційні технології у культурній галузі
- Особливості професійної освіти у сфері творчих індустрій
- Нові освітні стратегії сучасності
- Сектор «нових медіа»: медіапростір як культурний простір
- Інновації в культурі як фактор особистісного росту
- Культурна економіка як «економіка переживань», «економіка знань», «економіка послуг»
- Туризм як глобальна технологія культурної індустрії
- Гейміфікація і культура
- Смарт-суспільство
- Покоління міленіалів, «Me-me-me» та покоління 2020: спільне, відмінне, парадокси
- Потенціал нових жанрів: фентезі, фанфік, римейк
- Мистецтво та культура в медійну епоху
- Масова культура і аудіовізуальна комунікація
Детальніше:
Направления конференции:
- Демократизация культурного процесса и новые формы интеллектуального труда
- Гуманитарные технологии в социально-экономическом развитии общества
- Культурные практики повседневности и формирование творческих индустрий
- Информационные технологии в культурной сфере
- Особенности профессионального образования в сфере творческих индустрий
- Новые образовательные стратегии современности
- Сектор «новых медиа»: медиапространство как культурное пространство
- Инновации в культуре как фактор личностного роста
- Культурная экономика как «экономика переживаний», «экономика знаний», «экономика услуг»
- Туризм как глобальная технология культурной индустрии
- Геймификация и культура
- Смарт-общество
- Поколение милениалов, «Me-me-me» и поколение 2020: общее, отличное, парадоксы
- Потенциал новых жанров: фэнтези, фанфик, ремейк
- Искусство и культура в медийную эпоху
- Массовая культура и аудиовизуальная коммуникация
Подробнее в информ-письме:
Zakres tematyczny konferencji:
- Demokratyzacja procesu kulturalnego i nowe postacie intelektualnej pracy
- Technologie humanitarne w społecznoekonomicznym rozwoju społeczeństwa
- Praktyki kulturalne codzienności i kształtowanie twórczych instrukcji
- Technologie informacyjne w branży kultury
- Szczegóły wykształcenia zawodowego w branży twórczych industrii
- Nowe edukacyjne strategie współczesności
- Sektor «nowych mediów»: media-przestrzeń jako przestrzeń historyczna
- Innowacje w kulturze czynnikiem rozwoju osobistego
- Ekonomia kulturalna jako «ekonomia przeżyć», «ekonomia wiedzy», «ekonomia usług»
- Turystyka jako globalna technologia industrii kulturalnej
- Gamefikacja i kultura
- Smart-społeczeństwo
- Pokolenie Me-me-me i pokolenie 2020: ogólne, doskonała, paradoksy
- Potencjał nowych gatunków: fantasy, фанфик, remake
- Sztuka i kultura w dobie reklamową
- Kultura masowa i sprzętu audio-video komunikacja
Więcej informacji: