VІ Міжнародна наукова конференція «Управління проектами і креативна індустрія»
- Деталі
- Категорія: Конференції
- Опубліковано: Субота, 11 травня 2019, 05:30
- Автор: Yevgen_Borodavko
- Перегляди: 9371
Кафедра культурології та філософської антропології факультету філософії та суспільствознавства Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова запрошує взяти участь у VІ Міжнародній науковій культурологічній конференції «Управління культурними проектами і креативна індустрія», яка відбудеться 24 травня 2019 р. у дистанційному форматі. За результатами конференції буде видано збірник конференції «Культурологічний альманах». Реєстрація учасників та прийом тез: до 23 травня 2019 р.
Polski
Zapraszamy do udziału w VI MIĘDZYNARODOWEJ NAUKOWEJ KONFERENCJI KULTUROLOGICZNEJ «ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI W BRANŻY KULTURY I KREATYWNA INDUSTRIA» (Kijów, 24 maja 2019 roku).
Katedra Kulturologii Wydziału Filozoficznej Oświaty i Nauki i Narodowego Uniwersytetu Pedagogicznego imienia M.P. Dragomanowa zaprasza do udziału w VI Międzynarodowej Naukowej Konferencji Kulturologicznej pod tytułem «Zarządzanie projektami i kreatywna industria», która odbędzie się w dniu 24 maja 2019 roku w trybie zdalnego uczestnictwa.
Uczestnicy dostaną imienne certyfikaty.
ТЕМАТИЧНІ НАПРЯМИ КОНФЕРЕНЦІЇ
- Концепція «креативне місто»
- Інфраструктура креативного міста
- Міські кластери
- Публічний і творчий простір
- Роль нових медіа в контексті креативної індустрії
- Індустрія розваг і масових комунікацій
- Потенціал культури як вираження нових тенденцій
- Виробництво і споживання культурного контенту
- Краудфандинг, фандрайзинг, краудсорсинґ в контексті креативної індустрії
- Smart-суспільство
- Глокалізація в умовах сучасних викликів
- Кейси: міжнародний досвід
- Перспективи івент-індустрії
- Масові культурні тренди
Детальніше:
Zakres tematyczny konferencji:
- Koncepcja «kreatywne miasto»
- Infrastruktura kreatywnego miasta
- Klastry miejskie
- Przestrzeń publiczna i twórcza
- Rola nowych mediów w kontekście kreatywnej industrii
- Industria rozrywek i komunikacji masowej
- Potencjał kultury jako wyrażenie nowych tendencji
- Produkcja i konsumpcja kontenta kulturowego
- Crowdfunding, fundraising, crowdsoursing w kontekście kreatywnej industrii
- Masowe tendencje kulturowe
- Smart-społeczeństwo
- Glokalizacja w warunkach współczesnych wezwań
- Case`y: doświadczenie międzynarodowe
- Perspektywy ewent-industrii
Więcej informacji: